جوکهای جدید و خنده دار تلگرام
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
جوکهای جدید و خنده دار تلگرام
نوشته شده در چهار شنبه 7 مهر 1395
بازدید : 264
نویسنده : admin

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﻳﻪ ﺣﺪﻳﺚ ﺩﻳﺪﻡ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩ

ﺧﺪﺍ ﺳﻪ ﭼﻴﺰ ﺭﻭ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻩ :

ﻛﻢ‌ﺧﻮﺍبی

ﻛﻢ‌ﺣﺮﻓﯽ

ﻛﻢ‌ﺧﻮﺭی

ﺩﻳﺪﻡ ﺍﻳﻦ ﺳﻪ ﺗﺎ ﺧﺼﻠﺖ، ﺧﺼﻠﺖ تلگرامی‌هاست...

ﮔﻔﺘﻢ ﻫﻤﻪ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺑﻬﺸﺘﯽ ﺑﻮﺩﻧﺸﻮﻥ ﻣﮋﺩﻩ ﺑﺪﻡ! 

 

جوکهای جدید و خنده دار تلگرام, جوک خنده دار

جوک خنده دار و باحال

 

یه سلامی بکنیم 

به اونیکه 

هیچ وقت پیام تکراری نمیزاره،همیشه پیاماش،آسه

سلام خودم 

 

جوکهای جدید و خنده دار تلگرام, جوک خنده دار

جوک خنده دار کوتاه

 

این گروه مثل کوچه های سال 1357 هست، 

خلوت 

ساکت

آروم

یه دفعه یکی میاد کلی شعار و عکس و فیلم و پخش میکنه در میره ... 

 

جوکهای جدید و خنده دار تلگرام, جوک خنده دار

جوک خنده دار جدید

 

قدیما اگه باباها از دسته بچه شون ناراحت میشدن

میگفتن کاری نکن از ارث محرومت کنم ها!!!!

دیشب با بابام دعوام شده

.

.

میگه کاری نکن که پسوورد اینترنت خونه رو عوض کنم!!!!!

سریعا خم شدم شصت پاشو ماچ کردم

 صحبته اینترنته میفهمی اینترنت

 

جوکهای جدید و خنده دار تلگرام, جوک خنده دار

جوکهای جدید و خنده دار تلگرام

 

مگه پدر مادرای ما به ما شنا، تیراندازی و سوارکاری یاد دادن که 

ما به اونا وایبر و تلگرام یاد بدیم؟

 

جوکهای جدید و خنده دار تلگرام, جوک خنده دار

جوکهای جدید تلگرام

 

امشب یه نفر بهم پی ام داده سالگرد addمون مبارک

.

.

.

.

اینو دیگه کجای دلم بزارم؟؟؟

مگه داریم؟؟!!مگه میشه؟؟!!خدایا هلپ می

 

جوکهای جدید و خنده دار تلگرام, جوک خنده دار

جوکهای تلگرام

 

زنم میشی؟

زنم میشی؟ 

زنم میشی؟

زنم میشی؟

زنم میشی؟

زنم میشی؟

زنم میشی؟

زنم میشی؟

زنم میشی؟

زنم میشی؟

اینو تو یه گروه دیگه بفرست تا یک ساعت آینده ده تا دختر میان تو pv بهت جواب بله میدن

مورد داشتیم یکی گذاشته تو یه گروه که اصلا دختر نداشته ولی الان رفته محضر عقد کنه...

نخند منم باورم نمیشد امتحان کن هرکی میشه بیاد pv





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: